هم افزایی مدیریت محتوا در آموزش دوره ابتدایی بوسیله هوش مصنوعی |
کد مقاله : 1326-5THEEPCK-FULL |
نویسندگان |
سجاد نصیری *1، الهه نصیری2 1فرهنگی 2کمیته تحقیقات دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تبریز، ایران |
چکیده مقاله |
بررسی هوش مصنوعی در یادگیری دیجیتال، سوالاتی را درباره ماهیت آن و تأثیر احتمالی آن بر آموزش ابتدایی مطرح میکند. این مقاله سعی در یافتن پاسخ این سوالات دارد و نتایج حاصل از پیادهسازیهای تجربی مختلف را شرح میدهد. همچنین به نقش محوری عوامل هوشمند و رباتهای گفتگو تأکید دارد. این فناوریهای نوظهور میتوانند آموزش و پرورش دوره ابتدایی را با بسط یادگیری تطبیقی و مهارتهای حل مسئله در میان دانش آموزان ابتدایی متحول کنند. این کار بر روی پژوهشهای موجود بنا شده و به دنبال بیان یک درک مفهومی از به عنوان یک ابزار استراتژیک برای یادگیری به خصوص در دوره ابتدایی است. با توجه به مطالعات انجام یافته و بر أساس پیشرفتها و چالشهای موجود، همافزایی بین آموزش فعلی و هوش مصنوعی به طور قابل توجهی قابلیت کشف، تحلیل و مدیریت محتوا در آموزش ابتدایی را بهبود میبخشد. این ادغام به عنوان یک استراتژی برای افزایش کارایی و دقت در فرایند آموزش ابتدایی، چشم اندازهای بسیاری دارد. بررسی هوش مصنوعی در آموزش نشان دهنده آیندهای امیدوار کننده است. ادغام فناوری در تدریس، یادگیری را بهبود میبخشد و هوش مصنوعی را به یک متحد ارزشمند برای پیشرفت و تکامل در آموزش ابتدایی تبدیل میکند. البته فرهنگ ایرانی و اسلامی باید در این ادغام یکی از ملاکهای ارزیابی باشد. |
کلیدواژه ها |
آموزش ابتدایی، هوش مصنوعی، مدیریت محتوا |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |