تحلیل راهکارهای کیفیت بخشی به مدیریت و آموزش کلاس های چندپایه مناطق روستایی
کد مقاله : 1301-5THEEPCK-FULL
نویسندگان
دلنیا مرادی *1، عادل سلیمانی2
1دانشجوی دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه
2مدرس دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه
چکیده مقاله
هدف کلی پژوهش حاضربررسی و تحلیل راهکارهای کیفیت بخشی به مدیریت و آموزش کلاس های چندپایه مناطق روستایی می باشد. این پژوهش مورد نظر یک تحقیق کیفی با رویکرد پژوهش روایی است .جامه آماری آن روایت های معلیمن چندپایه است روش جمع آوری داده ها و ابزار مورد استفاده مشاهده کتب ومصاحبه با معلمین کلیدی است. که درتعداد66 کد باز،9 کد محوری و 3 کد گزینشی نمایش داده شده . تجزیه و تحلیل داده های کیفی حاصل شده از کدگذاری باز،محوری و گزینشی استفاده گردید نتایج بدست آمده از پژوهش در یک مدل تحلیلی-استنباطی ارائه شد و حاکی از آن بود که کانون تعاملات، نگرش منعطف تسهیل گری تربیتی ، تقویت معلمان روابط انسانی انتظارات فراگیر ،رفت امد ،مهارت معلم، راهبردی مدرسه ،جایگاه مدرسه ، بر کیفیت بخشی به مدیریت و آموزش کلاس های چندپایه موثر است. از نتایج بدست آمده از این پژوهش حاضریک مدل استنباطی ترسیم شده است .
کلیدواژه ها
کیفیت بخشی ،گزینشی ،روایت تحصیلی ،تجارب زیسته ،توسعه
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر