| بررسی چالش های معلمان درکلاس های چند پایه دوره ی ابتدایی | 
| کد مقاله : 1294-5THEEPCK-FULL | 
| نویسندگان | 
| سید علی  نعمتی مرشت *1، عسل  اسماعیلی گللو2 1اداره ی آموزش و پرورش استان اردبیل 2اردبیل ، خیابان ۱۳ آبان ، کوچه ی یاس یک ، پلاک ۱۸۸ | 
| چکیده مقاله | 
| هدف از پژوهش حاضر  بررسی چالش های موجود درکلاس  های چند پایه دوره ی تحصیلی  ابتدایی است.  روش پژوهش حاضر کیفی و در قالب مروری – توصیفی میباشد  و برای گردآوری داده ها،ا ز منابع معتبر علمی ، اسناد موجود، و مطالعات کتابخانه ای استفاده شده است. این اطلاعات به صورت توصیفی  تحلیل و تفسیر شده است. آموزش و پرورش یک حقوق عمومی است و هر کودکی حق دارد که از آموزش بهره مند گردد لذا ایجاد کلاس های چند پایه فرصت یادگیری برای بسیاری از کودکان مناطق روستایی و عشایری را فراهم میسازد . یافته پژوهش حاضر نشان می دهد که معلمان در کلاس های چند پایه با چالش های مختلفی روبه رو می شوند ، آشنایی با این چالش ها باعث می شود دید وسیع تری نسبت به کلاس های چند پایه داشت و تصمیم گیری های بهتر و درست تری را اتخاذ کرد و به اهداف آموزشی و تربیتی مد نظر به خوبی رسید . | 
| کلیدواژه ها | 
| چالش های معلمان ، کلاس چند پایه ، دوره ی ابتدایی | 
| وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
